Gå til innhold

skal det renne melk i uke 24??

Anbefalte innlegg

Skrevet

må bruke innlegg for blir så våt!! er 24+3 idag...

er lissom redd for at råmelka skal "brukes" opp på det her tullet jeg... hva er det som renner egentlig? ER det råmelk? trodde den ble produsert rett før fødsel? eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk også melk i brystene rundt uke 24-25, og her renner det fortsatt, jeg er 31+0 i dag. Jeg vil tro det er en forsats til råmelk utav kvaliteten å dømme, og dette kan ikke "brukes opp":) Uansett trappes "meieriproduksjonen" opp rundt fødsel, så ikke tenk i slike baner. Er jo litt slitsomt synes jeg da, med dette sølet. Våkner av og til på natten av at det renner utover armen og madrassen. Men jaja... :)

Skrevet

I første svangerskap begynte jeg å lekke allerede i første trimester, og måtte bruke ammeinnlegg konstant fra da og ut resten av svangerskapet... Ta det som et positivt tegn på at du antagelig ikke kommer til å ha problemer med ammingen ;)

Men prøv å ikke stimulere det noe særlig mer ved å ta mye på brystvortene og slik, så kanskje det ikke blir altfor ille...

Skrevet

Jeg hadde det og slik! Det rant tidlig, husker ikke helt når det begynte med tror det var før uke 24 i alle fall.. Det rant, og rant og rant... Til gjengjeld hadde jeg heller ikke problemer med amming. Hadde knapt nok såre brystvorter (andre ville sikkert ikke definere det som det en gang). Blei ei skikkelig melkeku, og slutta ikke før poden var 18 mnd. Han simpelten ELSKET melk :-)

Når melka kom for fult etter fødsel, sto det ut som fontener. .:-)

..men han ville ikke ta flaske, tror det ble for mye styr for han, puppen bare rant jo av seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...