Gå til innhold

Var hos legen idag...

Sarah_Evelyn *Fødeklar*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da han målte blodtrykket mitt så var det 135/95 og puls på 110. Han sjukemeldte meg med en gang. Tok noen prøver,får svar om ei veka.. Noen som har hatt så høyt blodtrykk? Kjenner jeg er litt engstelig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har undertrykket ditt lagt på før da??

Det som er viktig nå er nok at du tar det litt med ro, ikke stress og styr så veldig ;) Og ikke engst deg;) ta det med ro, så går alt så greit så ;)

Skrevet

Hei!

Blodtrykket mitt stiger bare de snakker om å måle det, enten hos legen eller på fødepoliklinikken hvor jeg går til kontroll pga diabetesen.

Derfor fikk jeg på meg ett blodtrykksapparat som jeg gikk med i 24 timer. Dette fordi de ville se hvordan blodtrykket mitt lå når jeg var hjemme. Hjemme slapper jeg iallefall mer av enn hva jeg gjør hos lege eller på sykehuset ;) Første gang jeg hadde 24 timers måling hadde jeg 145/88. I grenseland sa de. Og andre gang jeg hadde 24 timers måling hadde jeg 132/79.

Blodtrykket mitt har blitt målt helt opp i 160/94.

Jeg anbefaler deg å slappe mye av, ikke stress! Og ikke tenk for mye på blodtrykket. Kanskje det bare stiger ennå høyere da?

Masse lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar.. :) Normalt så har det ligget på ca 123/60.. Prøver å roe meg ned,men er ikke så enkelt.. :) Mora mi har hatt problemer med blodtrykket i mange år, så e redd jeg har arvet etter henne.. Men får krysse fingrene på at det va bare en litt stresset dag igår.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...