Jannec2 Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Heisann folkens. Julebordet nermer seg med stormskritt og jeg vil bare påminne dere om at det er 1 uke avbestillingsfrist. Altså til torsdag 13 Nov, må jeg få vite om dere blir med eller ei. Det kjipe med det hvis du glemmer å gi beskjed er at du blir belastet for kr 300 for middags arr. Siden det er julebord sesong så er det viktig at vi forholder oss til dette. Har sendt ut mail hvor vedlegg av dette pluss meny har kommet til dere. Hyl ut der som ikke har fått den. Vi er 16 stk ;o) Supert. Dette blir fest ;o) De navnene jeg har er ; Janne (meg), Litengutt+2, Bøllefrøene, Annie72, Cammis80, , vannmamma,Oslo71, Trine, Venterpå nr 2og 3. Solemio+2, phantomet. Milla, verdenslykkeligste, MarTo, Pluttiplutt, Mangoo. Har jeg glemt noen nå??? Hvis ikke vi sees til torsdag i frognerparken kl 11-12, så sees vi torsdag 20 kl 20 ;oo) NB! Det er fortsatt lov å melde seg på dere som ikke har svart enda ;o) Gi meg bare beskjed på mail ;o)
Pluttiplutt Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 skal vi bestille mat på forhånd,eller, kan ikke spise krabbe forresten, så den delen av menyen går ikke for meg Prøver å overtale en venninnde av meg som er tvilling mor til å bli med oss:)
Jannec2 Skrevet 7. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2008 Middagen må være bestilt på forhånd og helst en meny. Skal ta forbehånd de som ikke kan spise evt fisk og skalldyr. Gi meg gjerne beskjed dere som er allergiske.
moden mamma Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 JA! Du har glemt meg!!! Jeg vil også være med! :-)
bøllefrøene Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 jeg er selvfølgelig med. mulig en venninne av meg med tvillinger blir med, skal svare på det i løpet av kvelden.har før hatt lyst til å bli med å trille men hun har slitt med sykdom..hun har gutter på 9 mnd problemet er at jeg ligger inne med feil mail adr.. så får aldri mailene jeg. min adr er [email protected] ( ligger med med understrek ser jeg) sender du meg mailen janne!.....
bøllefrøene Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 hei igjen janne. venninnen min med tvillinger blir med. sender deg en mail også jeg.. noe greier hun ikke tåler.. tar det på mail.. klem
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 jeg kan kanskje likevel, er bare nødt til å forhøre meg med mor som barnevakt - reiser til bærum nå på mandag, så sjansen er stor.
Jannec2 Skrevet 13. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. november 2008 Supert. Men det er viktig at jeg kan få dette bekreftet helt sikkert innen fredag, senest mandag ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå