sagitarius Skrevet 6. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2008 det er skrevet på gresk. har du en mailadresse så kan jeg sende deg nr mitt så kan jeg sende den til deg.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 fikk ikke tak i kompisen min:( må du ha det i kveld??
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 om du ikke finner noen som kan så får du bare si til den som skal ha deg til og lese det "dette er som gresk for meg" ...hehe når har jeg så dårlig humor at jeg må sove :-)
sagitarius Skrevet 8. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2008 jeg vil så gjerne forstå hva det betyr. da imponerer jeg han. please. noen som kan gresk?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 Du får rope på WhiteLily, hun har en søster som er halvt gresk;)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 8. november 2008 #9 Skrevet 8. november 2008 Jeg kunne endel gresk, men jeg tror jeg har glemt mesteparten... Det var i et helt annet liv føles det som:)
sagitarius Skrevet 8. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. november 2008 kan jeg sende deg meldinga? så kan du se om du vet hva som står?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå