Gå til innhold

jeg er bare 8 uker men magen ses !!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei , jeg er andregangs fødende , i første svangerskap så viste ikke magen seg før rundt slutten av 4 mnd , nå kan du faktisk se at jeg er gravid, jeg forstår ikke dette helt . Er dette normalt , eller betyr dette tvillinger ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 1,78 høy og veier 63 kg.Er i uke 6 og magen syns.Legen syns det var litt rart så fikk innvendig ultralyd for å sjekke om det var fler,men det var bare 1 og alt er bra.

Skrevet

hmmm så det er ikke bare meg :) , jeg har alerede gått opp 5 kilo veide 51 da jeg fant ut at jeg var gravid , nå er jeg 56 synst det går litt for fort , forige graviditet gikk jeg opp 29 kilo , vansklig å få det vekk igjen , håper på litt mindre denne gang , men som det har startet ser det ut til at det kansje blir mer .

Skrevet

Jeg har vært gravid med tvillinger og fikk tidlig mage. Tanken streifet meg vel rundt uke 7.

Skrevet

Jeg er i slutten av uke 8 med tvillinger, og magen vises ikke i det hele tatt. Er førstegangs. Er 1.69 og veier 58. Aner ikke om det er normalt eller ikke, men så to hjerter slå i uke 7.

Skrevet

JEg ser veldig gravid ut, 5 uker på vei, men ikke pga graviditeten men overvekt. Er 165 og veier 88 kg. Det samme gjord jeg da jeg begynte mitt forrige svangerskap, men jeg gikk ned masse i løpet av svangerskapet og veide like mye da jeg kom ut av sykehuset med babyen som da jeg ble gravid :D Vi får håpe på det samme nå... HArde tak på jobb sørger for trøstespising og det er tungt å være tung!

Skrevet

ojj, tvillinger ? gud jeg er aleine mamma med en sønn på 4 år , det skulle bare mangle at jeg får tvillinger , ikke frekkt ment men det tror jeg ikke jeg er i stand til . hvordan kan jeg sjekke dette ?

Skrevet

jeg har bare mage om kvelden:( er 157,5 høy og 46 kilo.... gleder meg sånn til magen kommer er 6+6 i dag:)

Skrevet

Nå er det 3 gang jeg er gravid så det er kanskje ikke så rart at magen viser allerede....

Men det er jo slik at når man blir gravid så tar alle magemusklene ferie, så da blir det mage selv om fosteret er aldri så lite. Det vil si, hvis man er førstegangs og hadde flat mage i utgangspunktet tar det nok litt tid for magen kommer. Fosteret kommer opp av bekkenet i uke 12, så da er det mer gravidmage og ikke bare muskler på ferie ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...