lillespirenmin Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Ser det er flere tråder ute og går om forskj aldre, lurer på 1 åringer jeg? Vet han får gyngehest,gåstol og babyakebrett,men noen flere tips? Synes han kjeder seg litt om dagen,lurer på hva slags leker som slår ann hos deres 1 åringer?
"husmor"med lille Nora Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 vi skal kjøpe akebrett til vår på 14 mnd... men aner ikke hva annet vi skal kjøpe :S puslespill liker vår et med store puslebiter:)
lillespirenmin Skrevet 6. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2008 pusler han da? min er 11 mnd og kan ikke se for meg at han hadde skjønt opplegget...hmm men kansje gøy å bare titt på de uansett..
"husmor"med lille Nora Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 hun setter seg ned av og til. da kan hun sitte leeenge men for 2-3mnd siden kunne eg absolutt ikke se for meg hun pusle:p ellers kan du kjøpe store biler/trsktorer/lastebiler? off. gaver er vanskelig. hehe.. teppe med bilbane på?? lydbøker?? leker med lyd og farger? nei ge har ingen aning desverre.. vet ikke hvor gamle ungene er når de begynner å leke med forskjellig ting heller. hehe
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 vi har kjøpt ta-og-føle-på bok med dyr i til vesla til jul Ellers har hun ønsket seg - gåbil - babyakebrett - babydisse - dukke - klær i str 80 og 86 Hun blir 10 mnd i desember.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 har han eget rom forresten? Du kan jo ønske deg ting til rommet hans; lite bord med stoler, bilder, lamper osv. Og ullundertøy?
lillespirenmin Skrevet 6. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2008 ja ulltøy og ting til rommet er jo lurt! men jeg tenker også på hva som kan slå ann hos ham av leker. Han er liksom for stor for ranglene..
camosilla Skrevet 6. november 2008 #8 Skrevet 6. november 2008 Jeg kjøpte huske for en tid siden og det var kjempemoro. Hengte den under taket på verandaen, men den kan jo henges opp inne også Han er 10 mnd nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå