Gjest Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Han sa i dag at han vurderer å kjøpe et årskort på "stram opp" trening på Sats...... til meg.....i julepresang..... Jeg svarte: Vet du hvilken dag det er på søndag...... Lærte han ingenting det året han ga meg en jævla dampvasker til jul??
~sjiraff~ Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Hehe... Hadde nå bare min dytta meg på noe slikt... (men dampvaskeren derimot... til jul???)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 treningen hadde vært greit her, men dampvasker til jul? høh!!!
Mazza** Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 fikk en kartong med røyk til bursdagen min en gang jeg...DET var imponerende det!! og mobiltlf i 30 årsgave....HÆÆÆ?? og første morsdagen glemte han for det var såå viktig å komme seg ut på ski......super romantisk mann....
Gjest Siklerotte Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Ta det som det er; du trenger det nok =D
fryd&gammen Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Er han veltrent selv da????? Det BØR han være for å si det sånn..... Frekkas!
Mulle :) Skrevet 6. november 2008 #8 Skrevet 6. november 2008 Du trenger vel å stramme opp litt da... Ler.. Du får sannheten når du minst venter det
Aylinah Skrevet 6. november 2008 #9 Skrevet 6. november 2008 Hehe ja,men er jo bare å ta imot med åpne armer det da
Fisemusas-musefis... Skrevet 6. november 2008 #10 Skrevet 6. november 2008 det kunne jeg godt tenkt meg å... svarte, rævva har jo detti ned i første.. sku tru jeg hadde fått 4 unger...
Gjest Skrevet 7. november 2008 #11 Skrevet 7. november 2008 hahahahaha...den var nice da.....snakk om å rulle rundt i salaten. Disse mannfolka, et år fikk jeg et jævla fotbad, en symaskin ( jeg hater symaskiner og det BURDE han ha oppfatta da), pluss en STØVSUGER!!! Beste var alikevel "Ab king pro" maskina han kjøpte til meg.....da var jeg "blid" da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå