Lisyan *overtid og utålmodig* Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Er 29+0 i dag og i går hadde jeg ganske vondt i magen hele ettermiddagen. Har tidligere hatt vondt i nederste del av magen og på sidene, noe jordmor har sagt er livmortrådene eller noe sånt som strekker seg. Men i går hadde jeg vondt i hele magen og det føltes skikkelig ut som mensensmerter. Er det dette som er kynnere? (Er førstgangs, så har ingen erfaring fra før...). Kjente godt med liv i magen samtidig, og babyen er aktiv i dag også, så regner ikke med at det er noe å bekymre seg for, men hadde vært greit å finne ut om dette er normalt.
Popelko Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 kynnere er når hele magen strammer seg og blir hard.. ikke menssmerter..
Qvinde Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Stemmer som Lille^Troll sier, det du har er ikke kynnere. Men det er helt normalt å ha slike smerter som kjennes likt ut som menstruasjonssmerter. Ofte øker det på ut i svangerskapet, og de blir vondere. Det kan være flere grunner til at en har de. Det kan blant annet være modningssmerter det er snakk om. Ofte får en ikke de før en er lengre på vei, men noen modnes tidlig. Her snakker jeg av erfaring:) Ligamentsmertene, som din jordmor nevnte for deg, kjennes litt annerledes ut synes jeg. De kommer mer i "tak", og stikker voldsomt til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå