~sjiraff~ Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Jada.. jeg er vel ikke spesielt flink, men trenger litt annerkjennelse nå, selv jeg ikke har gjort annet enn hva halve Norges befolkning gjør hver dag. I går var jeg såååå flink og løfte trimsykkelen ut i stua.. hehe det var liksom kveldens trim og dermed koste jeg meg med litt ostepop etterpå (FYFY). Men i dag derimot! 40 minutter på sykkelen (snittfart på 19-20 km - det er kjapt nok for meg)! FLinke flinke meg! Om jeg gjør dette hver dag, så burde det vel skje noe med den dvaske og ekle kroppen min? (Og kutter ostepopen selvsagt). (Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil se bra ut til sommeren!!!!!)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 veit åssen du har det:D:D:D Jeg sitter nå med deeeeeeeeeeeet suge.. så nå skal jeg trene litt før jeg stormer alle skapene på kjøkkenet..
Gjest Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Kjøpte meg sånn ministepper for tobuker siden. Men det er jo så tungt at jeg ikke klarer mer enn 100 skritt av gangen men gikk på 4-5 ganger om dagen da... må jo begynne et sted, har tross alt ikke trent siden gymen på skolen:) Syns du var flink jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå