Odine! Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Jasså er det den fnisefine Dronningen! igjen! Ikke DronningA!, nei, for samnorsk er vel ikke bra nok for slike som deg! Sier vel "nu" og "aftensmat" også du, i stedet for "nå me'rre samme" og "kvelds" Du tror du er noe, du! å, ja visst Du tror du kan noe du! å, ja, ja menn sann. Du kler vel barna i Reima med krone på, og strør gullstøv på rumpestumpene deres i steden for godt, gammeldags potetmjøl Du gir dem vel aldri ris på rumpe, nei, for det er rumpene deres alt for fisefine til Men jeg skal vedde på at skiten deres stinker. Din også, Æsj, jeg kan kjenne stanken helt hit. ja, jeg vet ikke noe om deg, men jeg har sett nicket ditt, og DU MÅ IKKE TRO DU ER NOE BEDRE ENN MEG
fumlis og skrikerungene Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Hahaha;-) Dronningen er nå bare helt dronning da!!
Dronningen! Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Passet som hånd i hanske på meg.... Eller kanskje ikke? )
fumlis og skrikerungene Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Hehe;-) Du er vel kanskje en av de jeg har møtt som tar seg selv minst høytidlig:-) Artig er du;-)
fumlis og skrikerungene Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 ;-) Det må gjentas snart!
Dronningen! Skrevet 6. november 2008 #8 Skrevet 6. november 2008 Ja det må det og da må vi møtes tidligere på kvelden.... slik at kvelden blir ennå lengre .... Med GULL OG GLITTER!!!
fumlis og skrikerungene Skrevet 6. november 2008 #9 Skrevet 6. november 2008 JA!! For da er jeg sikkert klar for å dra hjem i halv to tiden;-) Gull og glitter er jeg med på:-) Også må du ha tiara selvfølgelig.
Dronningen! Skrevet 8. november 2008 #10 Skrevet 8. november 2008 Tiaraen er selvfølgelig på neste gang:o) Men tror du virkelig at vi er klare for å dra hjem så tidlig??
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 8. november 2008 #11 Skrevet 8. november 2008 Jeg tror nok at det ikke spiller noen trille hvor tidlig vi går ut. Seint blir det nok uansett:) Men akk så morro. Jeg stemmer for en ny tur i januar!
Dronningen! Skrevet 8. november 2008 #12 Skrevet 8. november 2008 Januar er egentlig en grei mnd men med runde tall både her og der så blir det litt lite helger igjen.... Men tur det skal vi ha:o) HI Vil du være med? Alltid plass til en med godt humør og kjeftamentet på plass:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå