indigo Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 idag kjenner jeg at jeg har vært en melkemaskin...er liksom skvisa - det jeg har gjort er nemlig å pumpe litt melk i tillegg til den drøye literen jeg tror hun drikker i døgnet - for jeg skal på kino imorgen. gleder meg til det, men er temmelig tørst og sliten, da. Uansett - det er jo en fantastisk oppfinnelse denne amminga!
dritgrei hei hei! Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 haha melkemaskin... man kan føle seg sån av og til! så flink du er som pumper... jeg er en NAN'er. :-)
indigo Skrevet 6. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2008 men du er i dete minste dritgrei og dritflink til å synge!
Gjest amandine Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Føler meg som melkemaskin uten pumping, jeg, knøttet har sittet sugd fast i hele natt og det ser ut som om han synes det er en god plan for dagen også. Så nå sitter jeg her og skriver med en hånd og ammer mens de andre ungene pluss naboens leker oppe. Blir en lang dag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå