Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Tenk nå er det helg igjen.. Går jammen fort disse ukene.. Ingen spesielle planer her.. Kanskje bake en kake eller noe annet å gi til min mann og far? Herlig også å ikke ha noen særlige planer men bare slappe av..
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Mest avslapping, og så skal vi en tur på farsdagsbesøk til pappa
konvall Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Tja, jobbe, jobbe og jobbe. Det var de planene. Hmf...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Slår meg sammen med konvall og hennes planer. Jobbe, jobbe og atter jobbe - så ikke kjempe spennende..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Hele helga går med til kakebaking og 3 års dag/56 års dag. Begynner vel å bake litt i morgen. Så lørdags formiddag blir det speed baking, kl 14.00 har vi barnselskap med 9 unger i 2-4 års alderen. Så blir det vel opprydding på ettermiddagen. Søndag blir det nok litt baking igjen, og på ettermiddagen blir det familieselskap hvor vi også skal feire min onkels bursdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå