iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Når kommer "tanta" tilbake ?
Stratos med 3 barn Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Vet ikke. Fjerna den i dag og ingen tante så langt i hvertfall :D
iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 6. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2008 Aha !! Var det vondt å fjerne den ?
*Udon'tKnowMe* Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Husker ikke hvor lang tid det gikk med mensen, men det var i allefall ikke vondt å fjerne den.. satt å ventet på at hun skulle begynne, og plutselig sto legen med den i hånda og var ferdig =P Kjente det ikke =)
iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 6. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2008 Hehe - godt å høre !! Jeg skal fjerne min - men har ikke fått time før i slutten av november. Nå har den vært "borte" ei uke da - og jeg har begynt å få rilignende smerter i begge låra ( har hatt det kun i det ene låret tidligere). Så skulle gjerne ha fått time litt tidligere...
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Hadde et heeeeeeeelvete og fjerne spiralen.. Var like vondt omtrent som åningsrier.. Helvete assa.. Men fikk mensen som normalt
iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 6. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2008 Jeg hadde åpningsrie-smerte etter at jeg hadde satt den inn,var på nære nippet til å besvime av vondtene... Det siste året har jeg hatt rismerter nedover låret - så nå gidder jeg ikke mere hersens dritthormonspiral !! ...virker ikke som om at livmorhalsen min vil ha den der...eller hvor pokker den sitter !!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 6. november 2008 #9 Skrevet 6. november 2008 Jeg måtte inn og få bedøvelse etter 2 mislykka forsøk på og få den ut.. ALDRI spiral igjen,... fy faen.. og jeg hadde kobberspiral...
iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 6. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. november 2008 Har hormonspiral jeg... Får satse på at det går litt bedre til meg. Hvis ikke dør jeg. Spent på om spiralen "dukker opp" før legetimen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå