hit og dit Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 heiter dei noko spesielt? Prøver å søke opp slike på finn.no =) Om prisen er meir eller mindre enn 10 000 er strengt tatt irrelevant ;-)
Heaven har født::) Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 http://www.kidscompany.no/ Slik du mener? Fiine:)
Matildesnusk + lille ups Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Vi samsover fremdeles vi, og Matilde er straks 8 mnd. Jeg vurderte å kjøpe ei sånn seng som du snakka om, men valgte istedet å kjøpe ei vanlig sprinkelseng hvor jeg kunne fjerne hele den ene sida. Den senga du nevner er jo så lita at den ikke kan brukes veldig lenge. Sparer en del penger på å kjøpe stor seng med en gang. Bare et tips.
hit og dit Skrevet 6. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2008 Ja det er kanskje ikkje så dumt det heller. =)
hit og dit Skrevet 6. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2008 Å den var enda bedre enn den eg har sett tidlegare. Eg har kun sett den mindre utgaven, og den utgaven som ein festa på senga. Likte at denne såg stor ut og at den stod på gulvet selv. Takk for link =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå