Odine! Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 ... tommeltotta Neggelsprett og Selbuvotta Storsko og stillongs med strekk Æ hadde snue og øran flamma Mens æ strevde og æ stamma Tell han ble lei og va' vekk Akk, ja, sann!
snart mor til 3 Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 æ va å spiste lunsj me han for et par uka siden...tihii..
Odine! Skrevet 6. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2008 Jeg kjenner fadderbarnet hans. Men akkurat nå var det sangteksten som var inspirasjonen. Håper maten smakte!
snart mor til 3 Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 den gjorde det..virkelig.. og spiste ikke direkte meeed han da..men jeg satt å spiste i resturanten når han kom for og spise lunsj han og..hehe..så satt i samme lokale som han...hehe..... herregud vi har lite å prate oom...
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Halvdan sivertsen er min store helt! Når jeg var liten pleide pappa å spille og synge halvdan sivertsen-sanger på gitar, så jeg kan samtlige. Husker jeg grein av "tom, snart ti"... det gjør jeg faktisk enda.
Odine! Skrevet 6. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2008 Så lenge "Labbetuss har bursdag" ikke vekker de samme følelsene!
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 6. november 2008 #8 Skrevet 6. november 2008 haha, griner litt da også, hurra for labbetuss liksom...=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå