Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Jeg kan nok ikke si at jeg går ofte.. går litt av og til på spesielle filmer. De siste filmene jeg så var Mamma mia. Synes det er dumt kino skal være så veldig dyrt.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Jeg er nok ikke den personen som legger igjen mest penger på en kino nei.. Sist jeg var på kino var i sommer, så siste Batman filmen.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Nei, ikke ofte.Men prøver å få lagt inn noen kinobesøk i løpet av året.. Den siste filmen vi var på, var også Mamma Mia.... Deb filmen tror jeg bare duger på kino:))
konvall Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Utrolig sjelden. Kan ikke huske siste filmen jeg så engang.
mozell Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Går ikke like ofte som jeg skulle ønske - har for eksempel ikke komt meg på kino for å se Mamma Mia engang. Blir hvert fall veldig sjelden kino på kun meg og samboeren min. Siste filmen vi så var Wall-E, da var vi med sønnen vår. Kunne tenkt meg å se Engler og demoner når den kommer, men vet ikke datoen, og spørs om høygravide meg rekker det...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Nei. Siste filmen jeg så på kino var ringenes herre 2. Det er vel ca 6 år siden.
blond Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Enig i at det er for dyrt. Vi er på kino omtrent så ofte som vi har lyst, men siden billettene er dyre er vi mer kritiske enn vi var tidligere (før vi fikk barn).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå