Gå til innhold

Skal vi snakke om noe annet nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som feks presidentvalget i USA? Hehehe..

Heia Obama=) Men hva tenker dere om at han vant? Tror dere at han vil få en mer "krevende" jobb enn tidligere presidenter? Og hva mener dere Obama kan endre på når det gjelder både inneriks og utenrikspolitikk , og tror dere han klare å gjøre mange endringer på kun 4 år?

Interessert i mange meninger=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå må jeg ærlig innrømme at vesker er en viktig del av enhver kvinnes liv,.men okey da.. ;) hehe...

Må ærlig innrømme at jeg ble kjempeglad når Obama vant..har virkelig trua på at om noen skal klare å forandre verden er det han..og han har jo klart å forandret mye allerede, for mye ligger jo psykisk..

Er veldig spent på hva han kan klare å utrette iløpet av de neste 8 årene. (håper jo at han får 4 år ekstra om han gjør en god jobb da)

Spørsmålet er bare (hvor enn ille det høres ut) hvor lenge han vil overleve..

frykter at det er mange der ute som bare venter på en mulighet til å sette en kule i han uansett hvor filnk han er..(pga hudfagen)

men er lov å håpe..at det er historie som blir skrevet er jeg uansett ikke itvil om..

Han har store håp og store drømmer for USA og verden... man må aldri gi opp håpet....aldri...

Skrevet

kan vi ikke snakke om dyre sko i steden?!

nej, seriøst. jeg tenker han har store sko å fylle. da tenker jeg ikke på skoene til bush, for de må jo være babystørrelse.. men jeg tenker mer på det at "hele" USA ser på han som FRELSEREN sin og sin nye Gud. hehe. Fallhøyden er stor da, men jeg har stor tiltro til han.

Skrevet

skoene er nå så men fy flate for noen baller han må ha for å tørre å bli USA's president nå når hele landet står på hodet..

han kan selvfølgelig se postivt på det at han kan jo knapt r*vkjøre landet noe mer enn det allerede har blitt,men...

Folk har satt han på en pidestall..håper bare de gir han tid til å bli varm i trøya..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...