♥ DAME Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 http://home.online.no/~jare-ra/html/dapskjoler.html Hvis dere går inn på "bærestykke", ser dere kjolene nærmere ) Og den skal brukes både til gutt og jente ) Vil ha en egen kjole som skal gå i generasjoner )) Selv synes jeg Nr 401 a var den fineste som kan brukes av begge kjønn )) Håper dere kan hjelpe meg å bestemme )))
Eplejuice Fødeklar Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Syns vel kanskje Dsc294a var finest, å jeg syns i allefall at den kan brukes av begge. Men jeg er ikke noe glad i polyester, med unntak av fleece polyester. Men så at Nr 401 a er laget av lin. Å lin er jo et godt stoff da, som er både kjølig, behagelig og tar mye fuktighet til seg + at det er slitesterkt. Men så krøller det seg jo fort da, men nå er det ikke ofte en slike kjole blir brukt da.
3snuppeliner Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Jeg holder en knapp på 332. Lekker og enkel kjole=:-)
♥ DAME Skrevet 7. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2008 Hehe Lypsyl, lurte på om jeg skulle skrive 294a, synes den var nyyydelig. Men tenkte at silke og polyester er ganske glatt, er redd barnet sklir ut av armene mine Og svette hender lager jo flekker, på silke i alle fall... Men lin blir jo krøllete da, men det vet vel alle om det skulle bli litt skrukker på den, hehe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå