konvall Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Vet ikke helt om jeg liker alle der. Er ei som jeg virkelig får helt mark av hver gang, ellers er det en artig serie.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Nei jeg ser ikke på det, men har sett det før litt.. Går det nå allså? Trodde det var på tirsdagene det gikk..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Nei, ser ikke på den serien jeg...Hvilken kanal? og når går det? )
konvall Skrevet 6. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2008 Tirsdager på TvNorge er det vel....Eller Fem?
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Okay. der har vi grunnen for at jeg ikke har fått med meg den serien, for tirsdager er min store TV kveld. Da er det først bonderomantikk, Greys, samantha og til slutt christine:)
Raych Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Det går mellom Bonderomantikk og Greys, så du kan få det med deg:) Går på Fem kl 21:)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. november 2008 #8 Skrevet 6. november 2008 hehe.... det var den "fri halvtimen" )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå