Vanilla83 Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Noen andre som opplever dette? Vet jo at det strekker og vokser på seg, men kan ikke huske det var så ømt fra forrige svangerskap? Hat kynnere en gang også, syns jo det er litt tidlig. Er 22+2 idag.
Vanilla83 Skrevet 6. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. november 2008 Glemte og nevne er rimelig øm og sliten i korsryggen også og har til tider stikkende smerter... Tegn på bekkenlsning?
Kristinanutten Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Jeg har hatt mensenliknende smerter de siste dagene. Har også hatt plutselige stikninger i siden, og håper det skyldes livmora som vokser. Selv er jeg 19 uker nå. Tror ikke dette er uvanlig, men det er noe noe å nevne å neste svangerskapskontroll. Lykke til!
lchristin-nydelig tulle Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 kynnere har jeg hatt siden uke 12 hver eneste dag opptil flere ganger. helt ufarlig, bare kroppen som forbereder seg. veldig vanlig for flergangsfødende.
trultetralte <3 Høygravid Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 jeg er gravid for 2.gang med barn nr.2 Hadde ikke disse smertene i forrige sv.skap, men har det helt likt som deg. Stikkende smerter i magen, når jeg reiser meg opp fra sofen f.eks... Mens liknende smerter i korsryggen og magen. Fikk UL pga dette, men alt var perfekt. Bare normale smerter sa gynekologen.. Har også hatt kynnere i noen uke. er i uke 19 nå. Legen sa at det var tidlig å få kynnere, men sa ikke så mye mer om det, så kan vel ikke være farlig da;-) ikke noe å være redd for noe av dette. Virker som å være vanlig for flergangsfødende disse tingene;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå