Gå til innhold

Hvor raskt merket dere at dere var gravid 2. gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg spesielt på de som merket det før testing.

Hva kjente dere osv?

- lurer så voldsomt på om det er noe på gang eller om det bare er ønsketenkning det jeg kjenner. :op

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med nummer 2 merket jeg ikke noe før jeg tok testen. Hun var planlagt, var 5+1 da jeg tok testen. Hadde som sagt ingen symptomer da.

Førstemann var ikke planlagt, da testet jeg en gang i uke 7 pga uggen og kvalm hele tiden.

Når har du IKM da? Ta en test? :o)

Skrevet

Hehe, jeg sluttet med p-ringen forrige måned.

Skal ha mensen om +/- 6 dgr.

- Kjenner spenninger/stramming helt nede i underlivet hvor livmoren ligger og idag har jeg kjent det i brystene med, nesten som følelsen en har når en har melkespreng.

Så er litt usikker på hva som skjer.

Skrevet

Kjente det ca en uke før jeg skulle ha mensen. Skikkelig ømme bryst.. det var alt:)

Visste det med en gang...

Skrevet

i følge ultralydtermin 3+3 (menstermin 4+0), da kjente jeg bekkenløsningen GODT for første gang siden forrige sv.skap. Fikk negativ test den dagen, positiv 2 dager senere.

Skrevet

*hmm*

Skal bli spennende å se hva som skjer til uken da, er litt redd for at jeg innbiller meg ting.

Men på annen side så ble jeg gravid 1pp og mistet og måneden etter var jeg gravid igjen med snuppa. Så det kan jo være klaff denne gangen med :o)

Skrevet

Merket ingenting andre gangen. Förste gangen derimot hadde jeg alle symptomer og tegn en og en halv uke för ikm.

Skrevet

Kan helt klart ha blitt klaff på første forsøk, begge våre satt på første pp (eldstemann var ikke planlagt, men jeg glemte p-pillene i 2-3 uker og da var det gjort.., blir jo det samme som om jeg hadde sluttet bevisst og planlagt i bli gravid).

Lykke til!!

Skrevet

Tusen takk, nå er det bare å håpe at tanta ikke kommer :o)

Skrevet

kan få med at jeg hadde en spontanabort mellom svangerskapene, og da ble ikke bekkenløsningen noe verre (Hadde smerter mellom sv.skapene også).

Lykke til forresten :)

Skrevet

Tusen takk! Nå må jeg bare ikke håpe for mye ;o) *ler*

Skrevet

Eg har kjent det i magen eg liksom. Som om en kjenner at det skjer noe der nede.

Kjente det kribla og "grodde" der inni.

Ikke dette med ømme bryster eller noen ting. Samme med siste også. Kjente det i magen og ingen andre plasser. ;)

Lykke til.

Skrevet

Tusen takk Pia & Gjengen :o)

Er liksom den følelsen jeg kjenner på selv. *håpe håpe*

Skrevet

jeg skjønte at jeg var blitt gravid igjen da jeg begynte å tisse 100 ganger for dag, jeg feis i tide og utide og følte meg kvalm. Var bare så vidt jeg gidda å teste, for jeg VISSTE at den ville bli positiv. Med førstemann skjønte jeg ikke at jeg var gravid før jeg var nesten 3 måneder på vei. Trodde jeg hadde omgangssyken jeg, men den ga seg jo ikke! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...