Gå til innhold

Er LIVREDD for å komme på sykehuset :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stund tilbake ble vi meldt til barnevernet, en anonym bekymringsmelding men vi vet hvem det er og denne personen ville oss bare vondt. Men i meldingen så sto det at mor og fra bruker sykdom for å få oppmersomhet på både seg og barna. I den perioden var jeg veldig uheldig og var en del på sykehuset men fikk en diagnose etter hver gang og ble aldri stillt spørsmålstegn til hvorfor jeg var der.. Det ene barnet våres har også vært en del på sykehuset pga magen sin og dette finnes det og dokumetasjon på. Vi hadde barnelegen i ryggen hele tiden som støttet oss og sa at vi hadde en god grund til at barnet våres var der.

Nå har det seg sånn at jeg er livredd for at bli syk sånn at jeg må på sykehus eller at ungene blir det. Har en hjemme her nå med 40 grader i feber og merker at jeg er kjempe nervøs for at det skal bli værre sånn at vi evnt må til sykehuset. Er kjempe redd for å bli meldt igjen hvis jeg eller noen andre i familien kommer på sykehus..

Barnevernet henla saken fort og så at det ikke var noen bekymring her, er ganske sikker på hvem som meldte oss men kan ikke være 100 prosent sikker og føler derfor at det er noen som følger med på oss hele tiden og er livredd for å gjøre feil med ungene.. har ikke kontakt med denne personen lenger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff.. hvor lenge har h*n hatt feber?og alder??

Skrevet

Har vært forkjølet i over en uke med hoste og fikk feber idag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...