Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 eg har prøvd i 2år å vett ikke kor eg skal gjør av meg. ka tid trur du eg blir gravid? er eg blitt gravid nå? meg 310789 han 040685
#Aurora har tre gutter# Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 husker selv dere prøving den kan virkelig ta hardt på kroppen vår.Prøv og slappe helt av og kanskje skaffe deg enhobby. Får opp litt hvit her..snø.så litt vanskelig og si når du blir gravid..i allefall er det litt hvit da(snø)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 de e jo aldri snø her i stavanger:( hehe du spådde meg i sommer at eg kom til å bli gravid i august men de hendte aldri så eg kan jo skrive navnene våre så kan du se for å være sikker:) liv randi og christer... håper å tror du kan spå men er nok ikke så lett.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 har dere rim da?får opp en frosst følelse,derfor jeg skre snø.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 hehe ja de har me men ikke sånn at de vare. men de har jo vert her allerede. kan eg ha blitt gravid nå då er 6 dager siden el kan jo hende de ikke har festet seg enda. føle meg desperat her:P traff el dagen og greier og=) tusen takk for svar i de minste=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå