Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Gratulerer med vel overstått den 2.november!!! Håper dagen var fin og at formen er god:-) Vi har gått i dvale her inne og ingen følger med på noe lenger. Nå er det vinter - hiv o hoi:-) Hipp hipp hurra!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Jepp, jeg hadde helt glemt lista jeg da. Grattis med vel overstått. Men like viktig som merkedager, er at vi husker hverandre i hverdagen. Og det synes jeg vi er flinke til da....
Reveenka Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Bedre sent enn ladri, så derfor: Gratulerer!!! c",) Håper dagen var fin!
Little Miss Naughty Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Hei og takk for gratulasjonene. Jeg hadde en fin og rolig dag sammen med familien. Været var helt ufyselig så vi koste oss inne med dvd, god mat og kake. Formen er på opptur og den værste kvalmen har gitt seg. Er nå i uke 16 og buksene er litt trange. Har jobbet ganske mye denne uka og merker at 100 % jobbing er litt for mye. Mentil helgen skal jeg slappe av for i morgen tidlig flyr Hubby og jeg til London for 4 dager. Det er min 40 årsgave. Mamma flyr oppover i kveld og skal passe på barna. Gleder med veldig. Vi skal bare kose oss, se et show, spise god mat, treffe venner og handle litt (jeg trenger jo nye klær!!!).
Reveenka Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Åå, kos deg i London med venner og god mat og handling! Hørtes digg ut c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2008 Så herlig det hørtes ut!!! God tur og kos dere glugg i hel:-) London er jo bare helt toppers å kose seg i:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå