Gå til innhold

Kvalme på slutten:


Ellebettemor

Anbefalte innlegg

Er det flere som blir kvalme innimellom nå på slutten? Jeg ble det sist for en ukes tid siden, og da sa jordmor at det kunne være ting på gang. Det var det ikke. Nå er jeg kvalm igjen. Regner med at det heller ikke nå er ting på gang. Jeg kan ikke huske at jeg var plaget med kvalme på slutten av forrige svangerskap (foruten når jeg skulle føde), men alle svangerskap er jo forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har det også sån! plutselig blir jeg kjempe kvalm og føles ut som jeg må kaste opp=( tror det tyder på at ting er rett rundt hjørnet.. har vært slik et par uker nå..og nå de siste 2 dagene har jeg våknet på natta og morran med intens kvalme. men nå har tegningsblødninga gått og jeg har sterke kynnere så er nok ting på gang her ja!=) når har du termin? ønsker deg iallefall MASSE lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 22.11.- Håper på at gutten min kommer litt før, da han allerede er ganske så stor, og jeg er rimelig utålmodig.

 

Lykke til du og- Snart har du det skjønneste nurket i dine armer :). Glemmer aldri når jeg fikk tulla opp på brystet- Det var stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det akkurat likt som deg; Ellebettemor!

 

Sjå meg har det vart i over ein månad. Har i same periode hatt mykje murringar. Hadde ingen av delene i sist svangerskap, eg heller. Har difor - misvisande - trudd at eg skulle føda før tida denne gongen. Er nå tre dagar på overtid, fjern og sliten pga lite søvn og generelt lei av å venta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt hadde jeg så intens halsbrann at jeg flere ganger trodde jeg skulle kaste opp. Gaviscon hjalp bare en viss tid. Spiste for mange pølser i går, og brukte natta til å angre på det :(

 

Er så lei av å være i dårlig form - Kan ikke nurket komme snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...