Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 De er så sure der og lite hjelpsomme! Snakker høyt om internproblemer osv.. Skikkelig uproffesjonelt!! Nå gidder jeg snart ikke handle der lenger... Sist jeg var der så jeg kunden før meg også ble oppgitt. Han fikk bare spydige svar og ingen hjelp uten å måtte mase.. Skjønner ikke at de har business når de har den oppførselen!!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Ja jeg gidder ikke handle der. De er sure og lite hjelpevillige. Ga de en ny sjanse da de ble en del av barnas hus, men var ingen forandring:( Spurte om hjelp ang sko til en på 2 år (som var med og kunne prøve), og fikk til svar at nei det var så indivduelt at det kunne de ikke hjelpe med. Hva slags svar er det?? Sagt i en sur tone også selvfølgelig:p Vet du nøyaktig hva du skal ha så du ikke trenger hjelp av de, og du syns det er greit at et sånt sted får pengene dine, kan du gjerne handle der. Ellers er det greit å gå et annet sted hvor du faktisk får hjelp og blir bra behandlet av de ansatte. Konklusjon: Styr unna!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå