Tøysetipp Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Har så vidt registrert at du liker lifehouse.. Det var en tråd tidligere i dag om musikk, og jeg fakket opp denne: http://www.youtube.com/watch?v=45r2rXF4rHE (Lifehouse-storm) Jeg har blitt helt hektet.. Så utrolig vakker sang.. med en helt nydelig sårbarhet i stemmen.. Har ikke hørt på så mye av lifehouse, men det blir neppe siste gang.. Klemmelemmer..
Mom2Two Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Hei vennen, Jeg eeeeeelsker Lifehouse, jeg:-) Min favoritt er "Learn You Inside Out", men jeg liker "Storm" godt også:-) Faktisk liker jeg de fleste sangene deres. De har mye bra! Hvis du liker Lifehouse, tipper jeg at jeg har en del annen musikk du liker også:-) Og det har sikkert du og (som jeg liker altså):-) Klemmelemmer tilbake
Tøysetipp Skrevet 6. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2008 'Learn you inside out' er også en av mine favoritter.. Det er vel den eneste sangen jeg hadde hørt av dem, før 'storm'.. Tar gjerne i mot sang-tips.. :-) Ellers så er jeg altetende innen musikk bortsett fra jazz og country.. Hører også på Storm nå.. :-) Nydelig...
Mom2Two Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Nå hører jeg på Maria Mena: All This Time:-) Skal lage en liste over noen sanger når jeg får tid. Nå må jeg begynne å planlegge musikken til festen i morge:-D Jeg liker heller ikke country:-p Hører mest på alternative og indie pop/rock, og rock.
Tøysetipp Skrevet 6. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2008 Håper festen blir en suksess.. Hula hula.. Kos deg masse masse vennen..:-) Flink du.. Klemmelemmer
Gjest Siklerotte Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Lifehouse er best, Tøysetipp! Da må du høøøøøøre så mange andre fine sanger... Men hvert fall disse av Lifehouse; (de fem beste er finest) Sick Cycle Carousel Hanging By a Moment Breathing Bridges The Joke Broken Disarray Easier To Be First Time Who We Are Make Me Over (denne liker jeg også godt da...) Ooooog egentlig mye mer, men skal ikke plage mer =p Kaaaanskje du liker Third Day også.... oooog Tree63....
Tøysetipp Skrevet 6. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2008 Er de best? Sukk.. Takk for mange gode tips. Har hørt på noen av dem.. Jeg må gjerne høre på dem flere ganger før jeg 'faller'... Make me over.. Var kjempefin.. Hva synes du om storm da? Bergtatt jeg.. Tror nesten ikke jeg har hørt en så fin sang..
Gjest Siklerotte Skrevet 6. november 2008 #9 Skrevet 6. november 2008 Jeg mente forresten at de fem øverste er finest, hehe... Ja, jeg må ofte høre en god del av sangene flere ganger. Har likt Lifehouse lenge - og har hørt mye fra dem (tilogmed konsert skal du se....) Liker tekstene godt - men jeg er generelt veldig glad i kristenmusikk.... Storm er nydelig - det er en av mine desiderte yndlingssanger av Lifehouse... Andre fine du allikevel må høre (beklager, men du får fler....) Come Back Down You and Me Third Day har også noen fine - særskilt When The Rain Comes og Cry Out to Jesus... Egentlig får du sjekke ut Leeland òg - blant annet Life Your Eyes, How Wonderful og Beautiful Lord f.eks... =P
Tøysetipp Skrevet 6. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. november 2008 Hva.. er de gladkristne? Takk siklerotte.. Jeg skal visst høre på masse musikk i kveld før jeg tar kvelden.. :-) Takk skal du ha..
Gjest Siklerotte Skrevet 6. november 2008 #11 Skrevet 6. november 2008 Fnis, gladkristne... Tja, det kan fint hende de er gladkristne for alt jeg VET - men kristne er de jo så absolutt =p Alt av musikk Lifehouse produserer er med kristne tekster=p
Tøysetipp Skrevet 6. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. november 2008 Jammen.. jeg er lydhør jeg.. :-)
Gjest Siklerotte Skrevet 6. november 2008 #13 Skrevet 6. november 2008 Må bare nevne tre til jeg glemte da:p Everything All In All Blind (alle Lifehouse)
Tøysetipp Skrevet 6. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 6. november 2008 Jøss, jeg kommer meg aldri i seng.. Har allerede noen favoritter..:-) Og til snuppeluppa.. Sorry, men vi ble litt revet med her.. Klemmelemmer i massevis.. (jeg har visst fått noen noen musikktips)
Mom2Two Skrevet 6. november 2008 #15 Skrevet 6. november 2008 Hehe, ja glemte å si at Siklis også er fan!!! Ja i morgen blir det hula hula:-D Du skulle bare sett all den kule pynten vi har:-p Klemmelemmer tilbake:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå