Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med noen svar her, please:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på detta med festeblødning osv. Har forøvrig lest litt om det, men er fremdeles veldig usikker...

Først får jeg si at jeg tar Provera 10 mg (kur i 10 dgr), har to tbl igjen (altså dag 8 med Provera). Har ustabile sykluser, derfor jeg har fått Provera, men har aldri hatt noen form for mellomblødning/ spotting.. TR kom den 6. dagen etter jeg var ferdig med kuren sist... NÅ derimot, har jeg oppdaget en bitteliten spottaktig blødning.. Det er rett og slett brunaktig utflod (sorry), kun en rund flekk i trusa.. Dette oppdaget jeg i dag tidlig, og det har ikke kommet noe mer.

TROR EL var ca. 28.- 29. oktober (litt usikker), og vi hadde sex...Jeg lurer derfor på om hva dere tenker om dette? Kan det være festeblødning? (blir jo ca. 9 dgr siden) Kan det være pga. Provera- tbl. jeg tar? Har dere noen erfaringer eller gode svar folkens?

Håper på svar:) Må forresten nevne at jeg har litt mensmurringer til og fra, og har hatt det noen dager..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei=)

Hmmmm, vanskelig å si, det kan jo være festeblødning, men jeg tror at det ikke er så vanlig at så mange får det...

Når venter du tr nå da? spennende=)

Jeg hadde el både tirsdag og onsdag faktisk, første gang mine cb el tester har slått ut pos 2 dager på rad...så håper virkelig spira har festa seg nå, siden jeg har gått på dobbel pergokur, min 3...

Har el og stabile sykluser ,men har fått pergo som litt drahjelp, har nå snart vært prøvere i 2 år, begynner å bli så leeeeeeeeeeeeeei....men har hatt mye murringer nå de siste dagene, og idag har jeg faktisk hatt sånne tak i egglederne, håper så veldig!!!!!

Dere da?? prøvd lenge?

Ser du er fra Østfold, hvor i Østfold bor du da?

*Klem*

Skrevet

Oioi! Uhorvelig spennende dette snuppi. KAN jo være festeblødning, eller så er det TR som spiller deg et lite puss og begynner å lure deg allerede nå pga. forvirring i kroppen med tanke på Provera... JEG håper på det første :) :) :) Forventet TR ca 10. nov. du da jo, er jammen til mandag alt det!!

Hint mottas med takk fortløpende! Særlig hvis du tester i løpet av helga ;)

Skrevet

Takk for svar:)

Ja, det er litt vanskelig å vite, men regner vel egentlig med at TR er på vei.. Kjenner det murrer, men har kun observert en liten "spott- flekk" idag tidlig igjen.. Så den kommer nok:( Æsj! Jaja, får krysse fingrene bare... EL 2 dager ja, da får vi håpe spiren sitter;) Har selv aldri forsøkt CB sine EL tester.. Har selv veldig lyst på Pergo..hehe! Uff, litt farlig at jeg ser på de som "vidunder-piller".. Er jo mange de ikke virker på, MEN veeeldig mange blir gravide på de! Krysser fingrene for deg:)

Jeg bor i Fredrikstad, og vi har vel prøvd sånn aktivt siden mai/juni.. Slutta imidlertid på p-pilla i desmber 07, så nærmer seg året.. ARG! Dere fortjener en liten baby nå, virkelig!:) Hvor er du fra forresten? *klem*

Skrevet

Hey snupp! tror nok TR dukker opp om ikke lenge.. ÆSJ! Kjenner de berømte murringene, så noe er nok på gang.. Men men! Jeg skal holde deg oppdatert, men er nok ikke store overraskelsen:( Hehe.. Har spottet bittelitt i dag også.. Trudde Provera skulle STABILISERE jeg men... UFF! God helg, vennen:) *klm klem*

Skrevet

Krysser fingrene for oss Østfoldjentene da=)

Jeg bor i Fredrikstad jeg også kjøpte hus for snart 3 år siden...hehehe, men jeg tror nok jeg har en liten anelse om hvem du er Østfoldjenta*85*, for jeg tror vi kjenner hverandre...hihi=)

Ble vel nysgjerrig nå??

*klem*

Skrevet

Jeg å krysser fingrene for oss Østfoldjentene :) Både Østfoldjenta*85* og nå også *mitt største ønske* (selv om jeg ikke tror jeg vet hvem *mitt største ønske* er kanskje. Hehe!

Lykke til til oss i ukene framover!! :)

Skrevet

Jeg fikk provera mot mellomblødninger og rkaftige mensblødninger for noen år siden. Men som deg så bare spotta jeg. :(

Jeg fikk i tillegg verdens verste humørsvingninger. uff.

Skrevet

Ojojoj... NÅ ble jeg nysgjerrig?!?!?! Hvem kan du være? Vi var ikke tilfeldigvis på kaffe tidligere denne uka? Kjøpte hus for 3 år siden.. Nei, jeg skjønner egentlig ikke...Bodde kjæresten din der fra før av, og du flytta inn? Hehe... I så tilfelle så tror jeg jeg har noen anelser...

Skrevet

hihihi, har sendt deg en en pm her inne, *østfoldjenta85*....så jeg ikke røper identiteten min altfor mye=)

Vi er også venner på facebook, hvis du er den jeg mener da=)

Men nei vi var nok ikke på kafe´denne uka!!!

HA EN SUPER HELG FREDRIKSTAD JENTER=)

Skrevet

Hehe.. Nå tror jeg jeg vet hvem du er:) Har sendt deg en pm tilbake, og venter spent på svar:) Takk og takk! Riktig god helg til deg/dere også.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...