cec26 Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Det er nemlig fullmåne rundt disse tider... og da er det faktisk større sjanse for å bli gravide... hehe... blir spennende å se... jeg har ihvertfall EL rundt den 14....
baby nr 3:) Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Så heldig du er da, kunne trengt litt hjelp fra fullmånen jeg å;p Tror jeg har eggløsning rundt den 18 november, ikke helt stabil denne syklusen min, så kan jo håpe den kommer litt før;) Er i 4.pp nå, begynner å bli LEI!!!!! Ser det er mange som vil bli spådd, men prøver meg likevel:) Blir det spire på meg snart? Født 010877, han 250673. To jenter fra før, 13 og 7 år.
Lala & Po Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Heian, Så spennende med fullmåne! Men tror ikke jeg "rekker" den. Har el et sted mellom 14 og 23 (for å være på den sikre siden). Har litt varierende sykluser så må gardere meg litt. Lykke til med fullmåne-treff!! Klem
Torjus og Lones mamma Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Antagelig et sted der omkring ja... Mellom 13. og 19. en gang, tenker jeg.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Hei cec! Så koselig å se deg igjen! Snakket litt med deg her inne før jeg ble gravid sist gang! Da spådde du meg og jommen fikk du rett gitt! Så gøy vet du! tja, jeg har vel i løpet av neste helg eller rett over neste helg tenker jeg. Blir vel EL rundt den 17. et sted tror jeg da. Vi skal på kjærestetur på storbyweekend sør i europa og satser på at denne pp blir det baby i magen:) Lov å håpe i alle fall!
*Bambi + spire* Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Hei cec:) Jeg har el den 13 nov, er veldig spennt! Håper det klaffer denne mnd. Mistet i ma i sommer, så vi har brukt litt tid på å "komme over det". Har ikm i uke 48, så dette blir gøy:) Du har barn fra før eller?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 jeg har el et sted mellom 8 og 14 nov....jepp ustabile sykluser her gitt, så tar ingen sjanser! :-) driver å tester med el-tester da, så håper å få en positiv test snart. Lykke til alle sammen
cec26 Skrevet 7. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. november 2008 Maddemor- prøver igjen:) Hei hei;) så hyggelig med "gamle" kjente.... husker jo deg veit du;) så dere er prøver igjen dere også... vi går for tredje mann vi...men det blir siste og...har dere prøvd lenge eller?
cec26 Skrevet 7. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. november 2008 Et annet tips og.... det sises at hvis man har sex på partalls dager så øker sjansen for å få jente og oddetall for å få gutt... jeg satser på partall jeg...hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå