Gå til innhold

farget utflod!! noen som har/hatt dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært hos gyno to ganger en gang forrige uke og en gang i går... pga rosablødning.. nå har jeg bare en lus brun utflod, han mente de var et alminlig svangerskap så jeg trengte ikke komme tilbake.. hjertet slo og alt sånn men vil gjærne høre flere erfaringer..... ble satt tilbake 6 dager til 6+4 i stedet for 7+3 som jeg trodde.. er fulle 7 uker på lørdag... skal til første lege time mandag tidlig.....

legen sa så lenge jeg ikke foss blør eller noe så ville nok dette gå supert... er vår første og er litt nærvøs og redd....

noen som har noe erfaringer osv innen dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg hadde det slik da jeg var ca i uke 14. Gikk slik å blødde litt i 3-4 dager før jeg tok kontakt med legen.. Var kjempe nervøs. Fikk ultralyd og alt så normalt ut. Blødningen kunne komme av at morkaka lå langt frem.

Når du har sett at hjertet slår og legen sier alt ser normalt ur, så håper jeg virkelig at alt skal gå bra med dere..

Lykke til.

Skrevet

Jeg hadde brun utflod en eller annen gang i uke 11-12, som om det var "gammelt" blod liksom. Ikke vært noe fare ved det, er i uke 22 nå...så det trenger ikke bety noe.

Jordmor sa at det var veldig vanlig, det kan f.eks. være blodkar som ryker e.l.

Ta en tur til privat UL hvis du er redd og engstelig...der får du se det lille vidunderet ditt kravle rundt :)

Skrevet

jeg vurderer bestille en i uke 9 eller 8 ikke helt sikker..... vil jo være helt sikker... men når hjertet slo skulle de som regel gå bra sier de....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...