snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 jeg har vært hos gyno to ganger en gang forrige uke og en gang i går... pga rosablødning.. nå har jeg bare en lus brun utflod, han mente de var et alminlig svangerskap så jeg trengte ikke komme tilbake.. hjertet slo og alt sånn men vil gjærne høre flere erfaringer..... ble satt tilbake 6 dager til 6+4 i stedet for 7+3 som jeg trodde.. er fulle 7 uker på lørdag... skal til første lege time mandag tidlig..... legen sa så lenge jeg ikke foss blør eller noe så ville nok dette gå supert... er vår første og er litt nærvøs og redd.... noen som har noe erfaringer osv innen dette??
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Jeg har nok hatt akkurat lik historie som din Bare at jeg av og til får littebitt brun utflod enda, av og til... var også til lege og sykehuset..de sa at det gikk greit så lenge jeg ikke foss blødde eller hadde vondt..i morgen skal jeg på ultralyd og jeg er 11+4 i morgen..så vi får se..kjenner no at jeg er kvalm og kjenner magen vokser såvidt også så det går nok sikkert bra Tror det er normalt å ha litt blødninger. Grattis og lykke til
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 7. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2008 takk:) jeg håper alt går bra
Løvinna30 Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 jeg har hatt det. Kan til og med komme litt slim innimellom...
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 7. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2008 takk... har kvalmen, puppene og strekk i magen har jo sett hjertet tidligere i uken men takk takk... liker ikke når de kommer sånt jeg men de gjør nok ingen... er 7+0 i dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå