Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 noen som merker noe enda? har sjøl ikm 14.nov
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Jeg har hatt en ømhet på høyre side i en uke nå... Og ømme brystvorter har jeg fått i dag... Har ikm helgen uke 46...
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 6. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2008 eg kjente først at el va på vei så at el va komt å å nå har eg ikke kjent noe på flere dager før i dag, mistet matlysten, å halvdårlig:S hehe
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Jeg har ømme brystvorter, tisser ofte, mageknip, småkvalm. MEN er nok bare innbildning... Har ikm 12.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 6. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2008 eg pleie alltid til å ha ømme brystvorter med el frem til ikm men de har ikke hvist seg så eg er på pinebenken hehe
Nullenusken Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Jeg er kvalm og svimmel, magesmerter, mensmurringer, utflod, hormonell, oppblåst, trøtt.... MEN jeg går på pergo denne måneden, og alt det er bivirkninger på pergoen..... Har egentlig ikke så mye håp..... Ikm på mandag eller tirsdagen.... Når begynner dere å teste forresten? Jeg har veldig lyst til å teste nå, men er nok for tidlig.....
Shiny84 Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 ikm 11 her... har hatt murringer 3 dagers tid.. men pleier ikke begynne med murringer før på ikm dagen da, så kan jo være positivt detta.... mye stikkinger og stølhet i underlivet.. har også vært kvalm noen kvelder, men det er jo ikke unormalt til å være meg da, ble sånn i sommer engang.. rart egentlig, men , men.. lykke til alle sammen, blir noen spennende dager framover!!
Strandloppa og lillebror Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 Ikm fredag 14. her. Jeg kan ikke si at jeg merker noe, men mister ikke motet av den grunn! Man kan fint være gravid uten symptomer, hverfall når ikke det har gått lenger tid enn dette. Måtte bare skrive det for å prøve å være positiv her.. Hvis jeg får mensen denne gangen blir jeg så skuffa. Ikke det at vi har prøvd så forferdelig lenge, men jeg vil bare så inderlig bli gravid nå!!!
Seeya Skrevet 7. november 2008 #9 Skrevet 7. november 2008 IKM 13 her.. grugleder meg Vil så gjerne at det snart skal klaffe. 6PP nå :/ Lurer på om jeg klarer å holde meg unna testingen denne gangen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå