Gå til innhold

Er dette for dyrt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser meg rundt etter noe å kjøpe, og ser litt på denne.. men er så usikker på hva som er greie priser... Og vil jeg få solgt denne om 3 år, til samme pris eller bedre?

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=14871981&sid

=xz9sfamh0Tm492054&pos=null&tot=null

dere må ta bort mellomrommet i linken, det er etter sid.. måtte lage den slik for at ikke halve skulle forsvinne når jeg lagra innlegget..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint hus, ikke pent bad men mitt er styggere, og du får nok mer for det om tre år enn nå midt i svarteste rentetider.

Skrevet

syns ikke heller badet er så fint.. men det er så utrolig lite å velge i her jeg bor... =/

Skrevet

Det er jo nesten unulig og si hva huset vil være verdt om 3 år.. Boligmarkedet er jo veldig ustabilt nå.. I omtrent hele Norge så har boligprisene stupt.. mange steder minst 5%.. Mange spår jo at de skal fortsette og falle.. Hadde jeg leid en leilighet i dag så hadde jeg hatt litt is i magen og ventet ihvetrfall noen mnd til.. Men det er jo aldri godt og si hva som er lurt heller.. En annen ting er jo at om boligkrakket kommer som de sier at det kan så kan det jo hende at huset vil ha mye lavere verdi om 3 år..

Det kommer jo helt an på eventuelt når et boligkrakk skulle komme og hvor lenge det skulle vare.. Men iforhold til prisene her så er ihvertfall ikke boligen dyr.., men nå har jeg ikke lest prospektet/taksten..

Skrevet

Badet er jo ikke dårlig heller da! Jeg trodde det var snakk om grelle belegg på gulv og vegger og skakke dusjkabinett og grøss og gru. Det er jo tross alt flislag, om ikke akkurat i den stilen/smaken som er in nå ;o)

Pris kan jeg ikke si noe om i ditt område, men sjansen for at du vil tjene på det de nærmeste årene er vel....ja...det kommer jo helt an på hvordan finansmarkedet ser ut over tid. Vi er vel på bunnen nå, så da går det vel (snart i hvert fall) bare oppover :o) Får vi håpe!

Lykke til med avgjørelsen!

Skrevet

Problemet er at slik det er nå, så leier jeg ikke heller.. jeg har innkvartert meg og min sønn på pikerommet hos min mor...og det går bare ikke.. Utleiemarkedet her er omentrent ikke-eksisterende, det er egntlig derfor jeg haller mot å kjøpe.. Jeg vil beholde boligen i tre år, men ikke lengre.. Da er jeg ferdig utdannet, og kan fordufte fra denne gudsforlatte plassen... *sukk* er bare redd for verdien til den tid..

Skrevet

Dette var da ikke dyrt?? Men så er jo jeg vant til huspriser på rundt 3 mill også da..

og badet var slett ikke ille, så for meg noe mye verre når jeg leste tråden. Du får nok absolutt igjen pengene ja, om ikke noe skikkelig drastisk skulle skje i markedet

Skrevet

Ja jeg aner ikke altså.. men boligprisene her og har blitt ganske høye i det siste...

Skrevet

Dytter litt igjen.. =)

Skrevet

Huset ser mer enn ok ut.. Det jeg tenker på. er å bruke førstehjemslånet på et hus du VET du ikke vil bo i mer enn 3 år..

Skrevet

Er du klar over hvor mange dyre vesker du kan få for et slikt hus??

nå må det prioriteres altså..

Skrevet

he he, jeg er ikke noe veksemenneske =p jeg har EN veske bare =p får ikke til å bruke det.. =p ja det er og minuset, men jeg trenger virkelig virkelig et sted å bo =/

Skrevet

Dytter opp enda en gang før jeg legger meg =)

Skrevet

Boligmarkedet aner jeg ikke noe om, så det lar jeg være å uttale meg om. Men huset var da koselig! Fikk litt klaus på kjøkkenet eneste, for der var det trangt! Men pent var det lell=)

På badet er det fort gjort å fjerne dusjkabinettet og sette opp dusjdører til under 2000,- fra Obs eller noe, som svinges inn til veggen og blir nesten usynlige. Og bytte skapdører eler male dem lyse, + bytte gardiner er det et helt ok bad!

Og billig var det også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...