Gjest Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Jeg trodde vi hadde klart det da vi kjøpte den vi har nå for et par år siden. Jeg liker sofaer som er kjempegode å sitte i, altså litt myke og med armlener som kan brukes nesten som pute. Jeg avskyr skinn (det knirker og ekstremt ekkelt å sitte i når man er lettkledd) og tenkte stoff blir stress (pga lett å få flekker og sånt) og da ble vi anbefalt mikrofiber som i følge selgeren skulle være like mykt som stoff og like lett å vaske og holde rent som skinn. Ha-ha! Noe dritt er det! Har fulgt alt etter boken og sofaen er kjempestygg og skjoldete. Like god å sitte i riktignok, men den ser jo ikke ut. Så vurderer å skifte den ut snart. Og i den forbindelse lurer jeg på. Finnes egentlig den ulitmate sofaen? En sofa som _ikke_ er i skinn, men likevel enkel å rengjøre? Som er myk og behagelig, men ikke suger til seg ting som setter flekker og dyrehår? Som går an å vaske skikkelig uten at stoffet krymper eller blir skjoldet?
Gjest Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Og, det viktigste nesten. Som tåler 3 aktive gutter? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå