Tingelingelate med to tomater Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Var det ikke du som hadde fått ungene dine til å male på julekuler av glass`? Hvor har du isåfall kjøpt de julekulene? Syns det hørtes veldig fint ut og har lyst til at ungene her i huset kan lage julegaver til besteforeldrene=)
Tingelingelate med to tomater Skrevet 6. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. november 2008 opp igjen=)=)
SuperGlad Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 her er jeg :-) Kjøpte glasskuler på Panduro. Har vært der i dag å kjøpt flere :-)
Tingelingelate med to tomater Skrevet 6. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2008 Har de eget utsalg der du bor da? Her har vi en hobbybutikk som har litt varer fra panduro, men kunne ikke se noen glasskuler. Og han som jobbet der var ikke særlig behjelpelig...kanskje jeg skal ta meg en tur i morgen etter jobb=) Hvilken maling brukte du? Glassmaling? PS: Tusen takk for svar=)=)=)
Tingelingelate med to tomater Skrevet 6. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2008 Opp med deg igjen
SuperGlad Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 ja det er i tr.heim, å de har egen butikk her. Brukte glassmaling ja :-)
Tingelingelate med to tomater Skrevet 6. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2008 Tusen takk for svar=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå