Gå til innhold

Ang. Sykehuse..


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor får vi se at sikkerhetsvakta tar tattovering ?

Ser ikke helt sammenhengen. :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert noe med at men følger personene, og ikke sykehuset

Skrevet

Kulere enn djevelen.... Lyst på en liten tattis jeg også, men vet ikke hva og hvor.... Lyst på en ytterst personlig en. Som virkelig gir meg mening.

 

Skrevet

det har jeg og, men den må vær super personlig så jeg ikke angrer :)

Skrevet

Jeg har lyst på en pegasus (slik hest med vinger) sammen med initialene til guttungen på ankelen. Har bare ikke funnet noen som kan tegne den for meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...