Theeaelis Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 hvorfor får vi se at sikkerhetsvakta tar tattovering ? Ser ikke helt sammenhengen. :s
Musemor med tre søte små Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Sikkert noe med at men følger personene, og ikke sykehuset
lykken på jord Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Kulere enn djevelen.... Lyst på en liten tattis jeg også, men vet ikke hva og hvor.... Lyst på en ytterst personlig en. Som virkelig gir meg mening.
Theeaelis Skrevet 6. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2008 det har jeg og, men den må vær super personlig så jeg ikke angrer
Musemor med tre søte små Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Jeg har lyst på en pegasus (slik hest med vinger) sammen med initialene til guttungen på ankelen. Har bare ikke funnet noen som kan tegne den for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå