Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen har kjørt på gullet mitt, han ble bare 1 år og 4 måneder. Han er fortsatt varm og jeg er så redd han fortsatt lever.. hvor lang tid tar det før en kropp blir kald...?? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det ikke er mye blod og fælt kan du jo høre eller kjenne etter om hjertet slår?

Skrevet

Det er masse blod og søl.... grusomt. Vi har vel sjekket flere ganger nå og det virker jo som han er død. Men er så fælt når han er varm fortsatt.

Skrevet

å gud. stakkars dere. varmen holder seg en stund, han har jo masse pels regner jeg med.

Skrevet

Hvor ligger han da? Inne eller ute?

Kjenn etter om kjertet slår du. Og hvis det gjør det så ville jeg ringt puse-113. Eller begynt med HLR.

Skrevet

Uff, så fælt!

Jeg tror ikke det tar så veldig lang tid før kroppen er kald, men jeg skal ikke si noe sikkert. Når ble han påkjørt?

Skrevet

Når naboen fant ham hadde det nok nettopp skjedd, de la han i en søpplesekk og når jeg fikk ham var han helt varm og god som når han levde. Bor i ett stille og rolig boligstrøk og det er helt ufattelig at noen klarer å kjøre over en katt her hvor alle kjører i 20 km/timen, men har noen råkjørere her selvfølgelig.

Skrevet

=( Stakkars pus og stakkars deg=(

Nå er vel pus blitt kald, men et tips for å sjekke om det står til liv er å ta et håndspeil foran munnen hans. Om han puster, så vil det dogge.

Skrevet

Takk for tipset. Var å kjente på ham nå, bare utenpå posen, var ikke stiv hvertfall..uff.. det er så grusomt. Gråter med engang jeg tenker på det. Har ett spesielt forhold til katter kan du si.... de er de mest fantastiske skapningene på jorden, og han var helt spesiell.

Skrevet

Ja, det er helt grusomt når det skjer, jeg har selv fire katter (kattedamen) og for meg er de alle en del av familien. Heldigvis har jeg ikke opplevd at noen av dem har blitt påkjørt, men mamma mistet to katter på 8 mnd. Ene ble tatt av bussen og den andre av en Golf. De døde heldigvis momentat. Da den ene katten ble påkjørt fikk hun beskjed så fort at han enda var varm og blødde da han ble hentet, men han var ikke i live.

Skrevet

Ja det var nok det samme som skjedde med pusegutten min.... døde nok momentant - takk gud for det.

Hadde jeg fått velge så hadde vi nok hatt mange katter vi også :-) Problemet er at jeg skjemmer de så bort at de blir noe slitsomme etterhvert :-)

Uff, skjønner ikke at noen har klart å kjøre på han her.. det er så rolig her, og han har alltid vært flink til å flytte seg for bilene. Stakkars pus. Jeg ber til gud om at han ikke merket noe.

Skrevet

Off, fælt når noe skjer med katten :( HAr per nå 5 katter selv,(3 av de er unger) men vært så heldig at jeg aldri har opplevd at kattene er blirr påkjørt.. Men det må være grusomt :(

Skrevet

Har aldri opplevd det før jeg heller, så dette er noe helt nytt og ufattelig grusomt.. begynte å gråte når jeg ryddet bort matskålen hans, og når jeg ser det nye turkise katteteppet hans fra Ikea med potetrykk... Har fortsatt moren hans, men hun her nok bare glad han er borte, de var ikke bestevenner for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...