Gå til innhold

Fysioterapeut i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått henvisning fra legen min til fysioterapeut pga bekkenløsning. Har så sinnsykt vondt både her og der, så kunne tenkt meg å komme i gang med behandling relativt raskt. Men jeg er imidlertid ikke så kjent med hvilke fysioterapeuter som finnes... Er det noen som har noen tips til steder de er flinke med bekkenplager?Setter stooor pris på svar! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei på du!!

jeg går på bassengtrening hos oslo fysioterapi pga b.løsn., hun som holder treningene der (erpå ferie denne uka, men kommer tilbake nå på mandag, tror jeg..) er kjempeflink.. jeg fikk en akutt time hos henne da jeg var 4mndr. på vei.. hun 'trykka og dro' gav meg øvelser etc. det hjalp 'med engang'.. jeg klarte ihvertfall å gå etter dette, og det har ikke blitt noe verre.. charlotte er navnet, og hun anbefales på det sterkeste.. det er flere av disse 'damene' som jeg vet har/er vært hos henne- og de er like fornøyde!

sorry, litt klumsete svar- men er litt stressa..

ligger rett ved edderkoppen theater..

sier bare: tommel opp!

Skrevet

Tusen takk for svar!! Er det det som heter Oslo Trimsenter? Virker hvertfall som om de kan bekkenplager, og det er jo ganske viktig har jeg forstått.

Skrevet

ja, lurer på om de ligger der, eller om de har skifta navn til oslo fysioterapi.. vet at de har vært der, eller er der..

Skrevet

Hei

Desverre dekkes ikke kiropraktor av det offentlige, men jeg vet om en utrolig flink kiropraktor som har reddet meg og noen venniner ift bekkenløsning. Vi har alle tidligere gått til fysio, men dette fungerer mye bedre. Hun heter ragnhild og holder til på St.hans haugen kiropraktiske. Har benk med plass til mage og pupper :-)

Skrevet

Det er jo veldig dumt da, at ikke det dekkes hvertfall noe. I alle fall om det faktisk har positiv effekt!! Jeg har litt dårlig med råd for tiden, så har nok mer enn nok med å betale egenandelen hos fysioterapeut :S men ellers skulle jeg mer enn gjerne forsøkt kiropraktikk. Kan jo ha det i bakhodet til en evt neste graviditet =)

Skrevet

Hei!

Jobber selv som fysioterapeut (ikke i Oslo). Det koster ingenting med behandling hos fysioterapeut når du har bekkenløsning - dvs. mer penger til julegaver for din del!

Jeg har selv vært hos en manuell terapeut pga. bekkenet. Manuell terapeut er en fysioterapeut med videreutdanning. Han/hun jobber litt som kiropraktoren, men er mer skånsom. Og det er ikke så dumt når man tenker på det sårbare bekkenet vi har i graviditeten.

Anbefaler på det sterkeste å finne en fysioterapeut med denne kompetansen.

Legger ved en link med oversikt over manuell terapeuter i Oslo.

http://www.fysio.no/fysio/fysiosearch3ny/103/103/Oslo/720

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...