mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 hadde el på tirsdag. sex søndag, mandag, tirsdag, å igår! å idag hadde jeg utflod me litt blod.. rosaakti:p har hatt en forferdeli til hikke idag også!! kan det vær et tegn?
EnNySpire:) Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Hvis det er litt blod kan det bety at du er veldig fruktbar denne perioden eller kanskje en liten festeblødning;)meget godt tegn det her.... Lukke til;)
BabyMe Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Kan jo vær festeblødning... Men jeg er ikke helt sikker. Kan jo håpe på det!
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 6. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2008 må vell bare fortsette med sengekosn da!! mn håper det er festeblødning;p takk!! hvordan går det me dere da?
EnNySpire:) Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Tror jeg har EL disse dager, så får bare håper det klaffer;) Men har en mann som ikke er like ivrig på den sexen som det jeg er... og nå som jeg er i en beste periden, er han selvfølegelig alt for trøtt til sengekos! Trodde det var motsatt med mannfolk jeg... hehe;) Jeg spotta noen dager etter mensen, men håper ikke det har hatt noe å si for syklusen min...
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 6. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2008 ja!! hehe!! det er ikke alltid like lett med mannfolk nej:p mn fra min side,så er han min egentli ganske så ivrig:p hehe!! han tror det skal skje med en gang.. så han må nok smøre seg med litt tålmodighet!! men håper det skjer noe snart!! lykke til da!
EnNySpire:) Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Ja, vi får håpe på det.. Jeg blir skikkelig sur om mensen kommer asså... Jeg er så vannvittig utholdmodig at det skulle ikke vært mulig asså
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 6. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2008 det blir kjedeli med en runde til ja:p hehe!!:. bra det er flere da!!
EnNySpire:) Skrevet 6. november 2008 #9 Skrevet 6. november 2008 Hadde vært en veldig veldig fin julegave hvertfall;)
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 8. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. november 2008 det hadd vært en fin julegave ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå