ღhælgelainnღ Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Har inntrykk av at vi er inne i en periode hvor forkjølelse, feber og omgangssyke florerer i alle bauger og kanter rundt oss. I forrige uke fikk vesla feber og var hjemme fra barnehagen i 2 dager. Så ble gubben dårlig på søndag med forkjølelse og feber. Deretter fikk jeg det på tirsdag, det samme skjedde eldstemann, med feber og oppkast. Nå har han kommet seg igjen og skal prøve seg i barnehagen i morgen og vi på jobb. Men tror du ikke frøkna har fått feber - IGJEN! Jeg gir opp snart. Jeg syns denne tida frem til jul er helt ekstrem når det gjelder sykdom og slik var det ifjor også.
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Uff, samme her. Først hadde jeg bronkitt, så fikk småen masse diare' og utslett mens vi var på Gran Canaria og endte opp på sykehuset der nede. Kom hjem igjen og jeg var gravid, hehe, noe som førte til diverse vondter, så ble jeg sjuk, ble frisk igjen og nå er vi alle tre potte tett... fysj for noe dritt!
Blue Lady Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Samme her. På 3 uker har Lucas hatt omgangssyken 2 ganger og feber en gang. Mina har vært urven i mangen i alle 3 ukene og spydd 2-3 dager. jeg har vært kvalm siden Lucas begynte å spy for 3 uker siden og har akkurat avsluttet 2 fager med oppkast. Nå har sambo begynt. Har gått hardt ut over sykedagene våre... Hvert år er det sånn hos oss også, og rundt påsketider..
*ale* Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Samme her!!! Er hjemme med syke unger på 4. dagen nå, + masse fravær i forrige uke pga begravelse.. Og ser ikke ut som minsten blir frisk med det første.. Og før det var jeg sjuk.. ( men traff i en helg heldigvis) kjenner alt det ugjorte arbeidet på jobb roooooooooooooooper på meg!! Men så vet jeg at det som regel går slag i slag med sykdom fram mot jul, hvert eneste år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå