Gå til innhold

Hva er oddsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

I følge babyverden.no var min fruktbare periode fra: 23.10 .28.10. Hvis jeg har skjønt rett. Hadde da eggløsning 26.10. Bruker ikke eggløsningstester. Men hadde sex den 26.10 og 27.10.

Er sjansen for å ha blitt gravid der? er den stor?

Har fortiden murrringer i magen og vonde pupper, og det bruker jeg også å ha før mensen. Så tror det kan være bare det også, Men føler liksom at smertene er litt annerledes.. Men det er vel bare innbillning.

Har ikm på søndag den 9 november.

Andre i samme situasjon?:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Hei!

Jeg hadde sex dagen etter el når jeg ble gravid forrige gang:-)

Så vil nok tro at det er gode sjanser for at det kan ha klaffet:-)

Krysser fingrene for deg! Lykke til!!!

Skrevet

Så gøy:D

Nå steg håpet mitt litt:D Man blir litt demotivert når man har prøvd en stund, men får håpe at tr ikke kommer på søndag:D

Skal holde dere oppdatert:)

Skrevet

Men så er d ikke sikkert at eggløsningen var når jeg trodde, men forhåpentligvis:)

Skrevet

Dette var sprøtt!!

Tok eggløsningstest lørdag den 25 som jeg tror var positiv,usikker siden det visstnok kommer 2 streker hver gang men at de må være like klare.noe jeg syns min test var.Jeg har også murringer i magen og ømme bryst,som jeg også får før mensen.Venter i spenning nå i helga!!!

Du må gi beskjed når du vet noe,spendt på dine vegne også!!!!

Lykke til!!

Skrevet

Tok en test i dag ettermiddag, men den var såklart negativ:/ Men skal prøve å ta en test med morgenurin i morgen tidlig. Hvordan gikk d med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...