edvina har fått en gutt Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Kan noen hjelpe meg, det er til jenten til en nær venninne. Har lyst å gi noe litt spesielt. det kan være smykke, men da ikke de vanlige som florerer.
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Hva med å kjøpe et voksen-smykke? Enkelt og fint, o gdet kan brukes hele livet:)
♥ DAME Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Jeg ville ha kjøpt smykket "tro,håp og kjærlighet" )
Libido- Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Hva med et navnesmykke for barn? =) www.personligesmykker.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå