Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Jeg har verden herligste samboer elsker han over allt på denne jord.. MEN... jeg var veldig tynn og veltrent en sånn typisk perfekt jente (perfeksjonist) og det likte han veldig.. han var alltid stolt av meg!! nå er jeg redd han ikke tenner på meg mere og det føles slik også.. har gått opp nesten 20 kg... jeg har snakket med han og han er så klart søt og snill og sier det ikke er noen andre en meg som er verdens herligste! bare lurer på spesielt til dere menn: er det jeg som over tenker og synes jeg selv ser stygg ut og er redd for at han ikke skal tenne på meg eller er det faktisk slik? Jeg håper på seriøse svar fordi jeg har det veldig vondt pga dette og gjør hva som helst for at vi skal få det slik det var før igjenn! TAKK!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Hei! Under graviditeten er det stor forskjell fra mann til mann hvorvidt kvinnekroppen blir mer eller mindre attraktiv som gravid. Mange menn vet jeg synes det er "ekkelt" med tanke på at barnet osv. Det er nok ikke kroppen din i seg selv som ikke er interessant. De fleste menn skjønner og aksepterer at kroppen til deres kjære forandrer seg under graviditeten og kanskje ikke blir 100 % slik den var. Det er ikke unormalt å gå opp 20 kg i forbindelse med et svangerskap og de fleste får jo dette av seg. Det vil ta tid, men dette har også de fleste menn forståelse for. Det viktigste er at man tar vare på kroppen både for ens egen del og for partneren sin del. Jeg ville satt pris på en innsats fra henne for å få tilbake fasongen - akkurat som jeg prøver å vedlikeholde min kropp for henne. Hvis kiloene aldri forsvinner og kanskje blir fler og joggebukse er eneste klesplagg kan nok interessen blir helt borte over tid. Ble litt rotete skrevet dette, men håper du forstår hva jeg prøver å si. Far 28
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 ja forstår.. tusen takk for svar! )
to_tette? Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 nå er jeg ingen mann, men kan det ikke også være turn-off for menn hvis damene hele tiden maser om at de er så stygge og fæle og feite, har lav selvtillit? skal ikke si så mye på det, er jo akkurat sånn selv... her blir det ikke noe lys på soverommet i næreste framtid... gir ikke (en viss grad av) selvtillit sexappeal?
tg85 Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Nå må dere slutte jenter...dere er vakre og usedvanlige fine som gravide. Jeg stråler av selvtillit og elsker å ha lagt på meg litt. Sambo er vannvittig glad for at jeg utstråler at jeg trives med meg selv, og han sier jeg aldri før har vært så utrolig sexy som nå. Dere er alle sammen flotte, bare dere våger å vise selvtillit. Da skal dere se at mannen våkner Og da blir det virkelig gang på sexlivet!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Mye mas om kropp og vekt og ditt og datt er turn-off, ja. I verste fall gjør du mannen oppmerksom på noe han egentlig ikke har tenkt så mye på ;-) Selvtillit er sexy - helt klart! Mann 28
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 vet ikke helt... jeg føler meg herlig, men når man får avslag gang på gang så detter man faktisk ned i kjelleren. mannen min og jeg kunne krangle masse, jeg gikk å sminket meg for å føle meg bedre og da forandret han seg helt... åååååååååååå så fin du er da...kommer det fra han så er jeg plutselig bra nok...dette får ikke selvtillitten til noen opp. det blir falskt, og jeg ble nesten desperat etter å gå m sminke og føle at han så på meg... det blir ikke selvtillitt, det blir falskhet..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 Sikkert litt forskjellig fra mann til mann... Jeg var ekstremt veltrent når jeg møtte min (trente 20timer i uka). Pga skade kunne plutselig ikke trene lenger, og når jeg kunne var det uttrolig tungt å komme igang. - så på en 5år hadde jeg lagt på meg 30kg! -Har gått ned litt igjen, men uansett har det aldri virka som mannen min har synes noe mindre om kroppen min for det! VIl klå og kose støtt ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #9 Skrevet 19. januar 2009 HI skriver faktisk ikke at hun er gravid. Hvis de 20kg skyldes at hun er dét, er jeg sikker på at han tenner på henne fremdeles. Men om det derimot er 20 permanente kg, vil det nok være lurt å redusere til 10. Veldig tynn, skulle derimot ikke være noe poeng for ham. Det er man for å imponere andre jenter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå