Gå til innhold

6 måneder å krabber

Anbefalte innlegg

Skrevet

på kun et par dager gikk han fra å ikke krabbe til å krabbe å reise seg opp. nå reiser han seg overalt. i senga ved bordet. skal jeg la han stå eller bør jeg ta han ned hver gang han reiser seg? mtp ryggen og beina.. jeg synes det var veldig slitsomt at han begynner så tidlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge han selv reiser seg, så trenger du ikke bekymre deg for at han skal få vondt osv. Jaja, ved bordet bør du jo sette ham ned, men ikke på steder det ikke er fare for å ramle ned.

Jeg kjenner ei jente som krabba som et olja lyn da hun var et halvt år..

Han må få lov til å være seg selv, og betyr det at han krabber tidlig, så jaja :)

Skrevet

jenta vår, begynte å krabbe på knærne og reise seg på ting da hun nettop var fylt 5 mnd:) jeg syns dette var veldig tidelig, men som helsestasjonen sa, at noen barn er tidelig ute, og hadde de ikke vært sterke nok, hadde de ikke klart det:) da hun var 6 mnd satt hun på rumpa, og nå, 9 mnd, har hun begynt å gå! så var ikke baby så lenge..hehe, nyt det du:) er da så kos å se utviklingen dems:)

Skrevet

Det er helt normalt. Mange begynner iden alderen, Min begynte litt før og gikk da han var 10 måneder. Ikke mer slitsomt enn for andre. Da jeg var ferdig med den verste tiden var andre med like store barn midt oppi det. Så du blir tidligere ferdig på en måte. Ingen ting å bry seg med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...