Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 en gammel venninde skal gifte seg om kort tid! Jeg blir spurt om å vere forlover å svarer ja til det! Men så får jeg vite at det e fire timers kjøring herfra (jeg har ikke lappen) å at det e bare jeg som e innvitert å ikke min samboer,,, e ikke det litt rart? Vet hun ikke liker han pgr av fortiden hans men når hun respekterer meg så pass at jeg blir spurt om å vere forlover burde hun ikke respektert meg såpass at jeg å klarte å velge meg en bra mann?? Det e vell helt normalt å innvitere samboeren å?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Jeg hadde takket nei til oppgaven.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 utaknemmelige kjærring, ville sagt fra så hun kunne finne seg en verdig kandidat!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Hvem er utakknemlig? Bruden eller forloveren? Hvis du mener forlover -altså HI, så er du jammen på villspor, anonym 08:07! Jeg ville spurt henne rett ut om samboeren din kunne være med, og så sett hva hun sa. Hvis hun sier nei, ville jeg takket nei til oppgaven. Jeg hadde også antatt at partneren min var innvitert -ihvertfall hvis jeg skulle være forlover!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 hi her! Jeg spurte om ikke han skulle få vere med men hun sa hun ikke kjente han å hun ville ha det litt personli å inntimt! Å det går jo ikke på kostnadene heller siden de skal ha det på hotell, å man betaler selv! jeg sa jo ja til å vere det men jeg begynner å angre litt kjenner jeg, ver gang jeg er med henne skal hun disse typen min for et eller annet! (vi hang med dem da vi va 16år,min første kjærlighet å det er der hun kjenner han fra) Han har levd noen harde år med narkotika å mye dumt, men jeg er jo av den oppfattning at mennesker kan forandre seg, men det klarer hun tydligvis ikke se. sist jeg va med henne begynte hun å mase om jeg husket hva vi kallte han før, hvor dust han va, at jeg bør passe meg osv.. jeg måtte si nå e det nok, dette e kjæresten min å jeg vet allt om han å at folk kan forandre seg! I går så hun et bilde av oss å klarte å si, herregud så gammel han va blitt da! Jeg blir lei meg jeg!!! Men jeg har vanskeli for å si ting til folk å!! kan noen legge ut på skravle for meg så jeg kan få litt hjelp å mange meninger om hva jeg skal gjøre??
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 hmm jeg vet ikke helt.. kanskje ikke de beste forutsetningene for å være forlover? Syns det er merkelig å ikke invitere samboeren din i et bryllup. På den annen side skulle jeg også hatt gode bevis for at en som hadde den fortiden hadde forandret seg før jeg ville hatt han i bryllupet mitt... Snakk ut med henne og si at han er forandret og at hun bør gi han en sjanse til.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 om hun respekterer meg nok for å vere forloverenn hennes så må hun nesten stole på at jeg kan ta de rette avgjørelser i valg av partner å! Vet rett å slett ikke om jeg kan vere med noen som ikke respekterer kjæresten min å så tydelig viser det!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 Underlig venninneforhold dere har, må jeg si. Syns hun er rimelig frittalende hvis hun "disser" samboeren din, det tyder på lite respekt for deg. Hvorfor sier du ikke til henne at du ikke kan være forlover likevel, og at det blir helt feil for deg å dra i bryllup for å være forlover og så ikke få lov til å ta med samboeren din. Hvordan hadd ehun forresten tenkt at du skulle komme deg dit? Har hun ordnet med transport for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå