bella-81 Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 se hvordan det går med fremtiden her. er sykemeldt nå pga rygg-bekkenplager, og har ikke jobb lenger. HVordan ser fremtiden ut, og evt om det kommer flere barn etterhvert? j.16/4-81 h. 24/1-79 takker på forhånd jeg:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 heisann Det første jeg føler når jeg leser innlegget ditt er en sterk følelse av oppgitthet...og jeg kjenner at du er sliten og litt lei.... jeg skal legge noen kort på deg fremover for å se hva fremtiden bringer...men d som om noe sier meg at du bør vente en god stund før du tenker på å få flere barn for jeg føler at d tar mye av kreftene dine spes nå når du sliter med rygg/bekken... men skal vi se.... det ser positivt ut ang jobb/penger i fremtiden...har du jobbet hardt i den jobben du hadde før du ble sykemeldt...jeg føler d at du har gjort d og at d er mye derfor du er blitt plaget med helsen din....men den jobben du gjorde før du ble syk var bra og det vil nok komme deg til gode senere...står du ovenfor noen valg med tanke på jobb i fremtiden?? for kortene sier noe om d....og de sier at du bør tenke deg godt om...for alt er ikke sort/hvitt....det fremstår som to veier...du kan fortsette der du er nå og følge den veien eller du kan velge en ny vei... jeg føler at du gjerne vil velge en ny vei og d tror jeg vil vere bra for deg... jeg ser og i kortene og du og mannen din har det veldig fint sammen...dere kjenner hverandre godt...og har et godt partnerskap... jeg ser ingen barn de neste fem årene men jeg tror d kommer en liten attpåklatt likevel men usikker på når:) masse lykke til klem
bella-81 Skrevet 10. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2008 takker for svar.når det gjelder jobb, så stemmer det at jeg er veldig usikker på hvilken retning jeg skal gå videre.har jobbet i helsevesnet i nesten ti år, og med de plagene jeg har nå er det ikke lett å jobbe i det yrket. vet ikke hva slags jobb det blit etterhvert,men må ta et valg når jeg kommer dit.føler at mye av det du skriver stemmer veldig godt. ser du noe om jeg blir bedre av plagene mine? skal begynne på opptrening snart, og håper det kan hjelpe. har sliti med plagene etter fødselen for 19mnd siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå