Annabeth Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Hei jeg venter nr 2 og har definitivt kjent liv, men dette varierer veldig fra dag til dag.. og jeg er ekspert i å gå og kjenne etter og bekymre meg... Noen dager har jeg kjent ganske ofte og andre dager knapt noe og slike dager er jeg ganske urolig... Hvilket forhold har dere til dette og hvordan arter det seg for dere..? Takker for svar:-))
Eplejuice Fødeklar Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Uten at jeg kan banke i bordet med dette, så er jeg ganske sikker på at det er fra uke 20, eller noen å 20 at man skal kjenne liv hverdag.
smilan Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 man teller spark fra uke 28, derfra skal man kjenne liv hver dag. Som nevnt før her i uke 20 er jeg rimelig sikker på at ikke stemmer... Det er veldig vanlig å ikke kjenne noe før etter uke 20. Men mulig jeg tar feil
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 er 17+1 og har kjent liv siden uke 13 (2 gangs). Det kan gå flere dager mellom hver gang jeg kjenner det tydelig. Bobler litt innimellom og da blir jeg glad Første sv skap kjente jeg ikke liv før jeg var kommet så langt som nå, og kjente ikke liv hver dag før jeg var ca uke 23 eller mer. Det værste du kan gjøre er å bekymre deg.. Vent heller i spenning.
Annabeth Skrevet 6. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2008 Tusen takk for svarene jenter.. Ja jeg må prøve å roe meg. Jeg blir også bare så veldig glad her gang jeg kjenner noe:-))) Tror vi da er ganske like langt som deg Helene, klarer ikke helt å holde styr akkurat på dagene men har termin 22.4.. kanskje du er en uke lenger forresten.. Nå venter jeg bare på ultralyd om 2 uker, blir godt å få den overstått for jeg gruer meg selvfølgelig litt til den også, men har vært på en i uke 13 og da så alt bra ut... ha en fin kveld:-))
Turmalin Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Jeg venter nr. 3 og er kommet til uke 19. Kjenner fortsatt ikke liv hver dag - i alle fall hvis jeg ikke konsentrerer meg veldig. Men på ordinær UL i går fikk jeg se en livlig, liten krabat - full action - uten at jeg kjente noe. Så du har nok ingen grunn til å bekymre deg!! (Selv om jeg vet hvor lett det er... ;-) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå