Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Bare lurte jeg har 25000, det har vært oppe i 40000, så uhorvelig surt å betale på, er jo skyhøy rente....
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 ....da har du kanskje lært at å ta opp sånne lån er det samme som å kaste penger ut vinduet.....
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Du visste vel at renta er høy på sånne lån før du to det opp regner jeg med?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Jeg har GE tragisk rente,gleder meg til jeg er ferdig. Til dere andre som har svart HADDE DERE GE? NEI DET HADDE DERE IKKE!!!!!SÅ HVORFOR SVARER DERE DA???? HI VAR INNTRESSERT I SVAR FRA DEM SOM HADDE,Å IKKE ARROGANTE SVAR FRA DEM SOM IKKE HAR Lær dere å les,folkens
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Lær deg å skrive, du. Må være lov å bemerke at slik lån bør frarådes på det sterkeste. Sitter sikkert en og annen sjel og leser og tenker, hmm..kanskje jeg skal ta opp forbrukslån for å få betalit regninger etc. Det kan faktisk ikke sies mange nok ganger at sånne lån er rene ranet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå