Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 ja, den står og støver ned i boden her... hehe=) jeg syns det er kjedelig trening jeg da, men så liker jeg variasjon. Men den er absolutt effektiv, og ganske god kvalitet. får trent mange muskelgrupper på en gang.
Ksenia & Anjem Skrevet 6. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2008 Ja jeg har rett og slett ikke tid til noe annet..Begynner å jobbe igjen nå om 1 uke (snufs) Gutta krever jo sitt om kvelden..Tenkte å bruke den når jeg ser på hotel cæsar osv..hihi.. du får ikke vondt noensteder når den brukes?
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Nei egentlig ikke, og jeg har problemer med både bekken, hofter og rygg... Kjempebra trening for rumpa=)
Ksenia & Anjem Skrevet 6. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2008 suupert! den disse rompa mi kunne trengt litt trening haha..dårlig rygg har jg også
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 haha, høres ut som meg det der... når jeg var gravid var jeg sikker på jeg ikke hadde strekkmerker frem til jeg gjorde den tabben å stille meg foran helfigurspeilet uten klær. rumpa så ut som et svært krater med maaaange stier, og undersiden av magen var jo reine skogskartet... =P
Ksenia & Anjem Skrevet 6. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2008 Haha Håper den kan hjelpe litt hvertfall =) Jeg har også den hengemagen etter sistemann..Det æ bærre lækkert ) Blir gøy å prøve den..Er generelt skeptisk til ting fra TvShop.
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 6. november 2008 #8 Skrevet 6. november 2008 Hehe, jeg også, var svigermor som kjøpte den og så donerte den til sambo... som dro den med på flyttelasset når vi flyttet sammen... men den funker altså=)
Ksenia & Anjem Skrevet 6. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. november 2008 Ja er jo ofte det som skjer...At den ikke brukes..Får sette jernviljen til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå