Gå til innhold

Kan noen se hit?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev et innlegg tidligere i dag der jeg skrev at jeg har et voldsomt press ned mot symfysen. Akkurat i bikinilinjen. Så voldsomt noen ganger at jeg ikke klarer å ha buksa inntil huden. Vet at hodet til babyen er langt nede i bekkenet men ikke festet.

 

I tillegg, hver gang jeg har kynnere, noe som kommer til tider ofte men også med flere timer imellom, så har jeg voldsomme menssmerter i rygg og mage. Smertene og kynnerne varer lenge, begynner svakt og øker i styrke.

 

Jeg har også stikninger både i magen og underlivet. Stikningene i magen er noen ca under navlen, og kommer om jeg sitter, ligger eller går. Plutselig som om noen stikker meg med noe. Vet ikke om dette har sammenheng med tidligere ks.

 

 

Kynnerne kommer ofte når jeg ligger helt i ro, eller sitter, noen ganger når jeg går. Skal det gjøre så vondt?

 

Jeg er tredjegangs men har ikke opplevd det slik før. Skal ha planlagt ks om 27 dager.

 

I tillegg til dette får jeg voldsomme smerter som kan minnes om voksesmerter i føttene hver gang jeg legger meg ned. Ingen god kombinasjon siden jeg må legge meg ned pga hevelser i beina...for ikke å snakke om natta...

 

Sitter nå å tenker på om jeg burde ringe føden. Mindre liv i dag og i går enn ellers. Kjenner liv, bare mindre. Og med alle ubehagelighetene og vondtene føler jeg meg sårbar.

Er jeg hysterisk? Føler det slik innimellom....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har noen betryggende ord å komme med?

Sitter med menssmerter

 

følelsesmessig berg-og dalbane akkurat nå...disse hormonene...

Skrevet

Jeg hadde ringt føden hadde jeg vært deg (",) De kan gi deg mye bedre svar enn noen her inne kan, husk at de er der for oss!!

 

Masse lykke til (",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...